środa, 2 grudnia 2015

Na kuracji w Kołobrzegu


Przyjechalem wczoraj do kompleksu hotelowego Arka, tuż nad brzegiem morza. Widzę je też z okna mego pokoju. Mam coś w rodzaju studia 2+1, z tym, że mam tę "dwojke", w towarzystwie o kilka lat starszego pana.
Kuracja zaczyna się dzisiaj. Po obiedzie mam trzy zabiegi, a od jutra trochę przed obiadem, trochę po, .głównie rozmaite inhalacje i naswietlania. Pierwszy zabieg zaraz po obiedzie. 
Hotel ma swoje prawa: komercja i ceny co najmniej czterogwiazdkowe. No i wszędzie zbyt głośna muzyka. 
Personel profesjonalny w stylu "zimnym", czyli zawodowy uśmiech,  minimum słów i sam konkret. Wyjątkiem
lekarz, z którym rozmawialo się normalnie, a przy tym bardzo dokładny i wszystko wyjaśniający. okazuje się,  że personel rejestrujący i wykonujący zabiegi też bardzo przyjazny. Jest więc dobrze
Bylem początkowo trochę zawiedziony, ale powoli zaczyna mi się wszystko klarowac i wydaje bardziej przyjazne.  Z panami w pokoju znajduję wspolny język,  ale pewnie dlatego, że unikamy tematów drazliwych, czyli politycznych. Sam nie będę zaczynał.  A jeśli oni nie zaczną,  to może być nieźle.  Bo jednak zdaje się,  ze ludzie z kategorii 70+ bywają mocno konserwatywni.
Aura późnojesienna, mokro i trochę powiewa. Mam sobie jednak na początek ostrożnie dawkowac wychodzenie nad morze, a od jutra ma być ładniej.  
Czytam na przemian prasę,  szkice Adama Michnika i ni to pamiętnik ni wspomnienia Mieczysława Jastruna. Wiem, że wielkim poetą był,  ale nie bardzo wiem dlaczego. Wstępny jego esej każe mi jednak potwierdzać wielkość tego twórcy. 

3 komentarze:

  1. Miłego i zdrowego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądaj telewizji - zabójcze ! W tzw. orędziu udawał głupa machając odp. rękoma . Nie tylko naprawił wszystko co dotyczy Trybunału, to jeszcze obiecał dla oceny sytuacji powołać odp. komisje, żeby się politycy wygadali. Nie oglądaj telewizji !

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ogladam. Ale na tzw. Orędzie zostałem zaproszony i nie wypadało się wykręcić. Podziwiam Dude - on mówił i sam "migal" z myślą o niesłyszących! Inna sprawa, ze mówił bez sensu

    OdpowiedzUsuń